Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект

  • Увійти
  • English
  • Русский
  • Українська
  • За номером
  • За автором
  • За назвою
  • Інші журнали
  • Категорії
  • Домашня сторінка
  • Про нас
  • Увійти
  • Категорії
  • Пошук
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Анонси
Домашня сторінка > Том 1 (2014) > Petimko
Про цих авторів

A. Petimko

Російська Федерація

N. Kozlova

Російська Федерація

Корисні інструменти
Роздрукувати цю статтю
Індексні метадані
Як цитувати роботу
Надіслати цю статтю (Необхідно увійти)
Написати автору (Необхідно увійти)
Ключові слова глобализация глобалізація економічна безпека економічний розвиток експорт ефективність импорт конкурентоспроможність міжнародна торгівля національна економіка прямі іноземні інвестиції регіон ринок праці стратегія інвестиції інноваційна діяльність інноваційний потенціал інноваційний розвиток інновація інновації інтеграція
Користувач Увійти
Сповіщення
  • Дивитися
  • Передплатити
Мова
Зміст журналу

Перегляд
  • За номером
  • За автором
  • За назвою
  • Інші журнали
  • Категорії
Інформація
  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

Специфіка і труднощі маркетингових досліджень зарубіжних ринків.

A. Petimko, N. Kozlova

Анотація


У статті розглядається методологія проведення маркетингових досліджень. Визначено мету і завдання маркетингових досліджень. Сформовано процес виділення сегментів і вибору цільового ринку. Позначено етапи процесу вибору цільового ринку. Прогнозування є найважливішою частиною маркетингового дослідження. Воно дозволяє з більшою або меншою мірою вірогідності отримати розрахунки про місткість ринку, можливі зміни в ньому в перспективі, виробити експортну стратегію фірми. У маркетинговій практиці застосовується велика різноманітність методів прогнозування. У всіх у них є загальна методологічна база: дослідження думок і намірів покупців маркетологами, що знаходяться з ними в контакті. Розглянуто елементи оцінки міжнародного маркетингового середовища. Позначені головні проблеми, з якими стикаються спеціалізовані агентства, які проводять маркетингові дослідження.

Ключові слова


ринок; маркетингові дослідження; міжнародне маркетингове середовище; експортер; імпортер; збут; дистрибуція; прогнозування

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Белявский И.К. Маркетинговые исследования: информация, анализ, прогноз/ И.К. Белявский. - К.: Финансы и статистика, 2003. - 853с.

Коноплев В.Т. Международный маркетинг/ В.Т. Коноплев. - Донецк: Юго-Восток, 2007.- 320 с.

Литвинов. Ф.И. Международный маркетинг: специфика исследования зарубежного рынка [Электронный ресурс]/ Ф.И. Литвинов. - Электрон.дан. – Москва: Журнал «Маркетинг в России и за рубежом», №5, 1998г. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998- 5/08.shtml

Международные маркетинговые исследования [Электронный ресурс]/ Электрон.дан. – Режим доступа: http://www.elearn.oknemuan.ru/?p=5&id=41


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.