Електронні ресурси як чинник формування клієнтоорієнтованості ВНЗ (на прикладі Донецького національного університету)

Автор(и)

  • V. Popova Донецький національний університет

Ключові слова:

клієнтоорієнованість, електронні ресурси, імідж, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті окреслено головні складові клієнтоорієнтованості у вищих навчальних закладах, передусім функції зовнішніх електронних ресурсів, що забезпечують комунікацію Донецького національного університету з потенційними абітурієнтами та їхніми батьками, громадськістю, науковцями, викладачами, аспірантами й студентами інших вишів, органами влади, засобами масової інформації тощо. Докладно розглянуто результативність діяльності веб-сайту та електронної газети «Університетські вісті» Донецького національного університету, яка націлена на формування іміджу вишу, а також відіграє провідну роль при залученні потенційних споживачів освітніх послуг. З’ясовано необхідність подальших змін у структурі університетського сайту та новинного сайту газети «Університетські вісті» з метою створення привабливого образу ДонНУ як постачальника якісної освіти, перспективного партнера для спільних наукових досліджень, інтелектуального, інноваційного та культурного центру Донбасу.

Біографія автора

V. Popova, Донецький національний університет

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Посилання

Барблан А. Маркетинг как элемент нового мирового порядка в высшем образовании / Андрис Барблан // Alma Mater: Вестник высшей школы. – 2002. – N 11. – С. 27-35.

Карасев А.П. Маркетинговое исследование поведения потребителей на рынке образовательных услуг / А. П. Карасев // Маркетинг образования: проблемы и перспективы // тезисы докладов семинара (31 января 2002 года, г. Москва) – М.: Издательство МЭСИ, 2002. – С. 64-69.

Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д. е. н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми.: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. – 624 с.

Патракова А.В. Специфика маркетинга в высших учебных заведениях / А. В. Патракова // Экономика и эффективность организации производства. Сборник научных трудов по итогам Международной научно-технической конференции. Выпуск 9. – Брянск: БГИТА, 2008. – С. 91-93.

Сагинова О.В. Маркетинг высшего образования: основные понятия, новые тенденции и перспективы / О. В. Сагинова // Маркетинг образовательных услуг: Мат-лы семинара. – М.: МЭСИ, 2002.

Стратегия вуза: маркетинговый аспект / О. В. Сагинова // Экономика образования. – 2004. – № 2. – С. 26-40.

Шалыгина Н.П., Селюков М.В., Курач Е.В. О роли маркетинга в деятельности высшего учебного заведения / Н. П. Шалыгина, М. В. Селюков, Е. В. Курач // Современный проблемы науки и образования: – 2012. – № 6.

Шевченко Д.А. Маркетинговые коммуникации образовательных услуг (на примере РГГУ) / Д. А. Шевченко // Практический маркетинг. – 2001. – № 49.3. – С. 9-14.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті