Соціальні навички управлінського персоналу в компаніях сектора високих технологій.

Автор(и)

  • G. Roszyk-Kowalska Poznań University of Economics, Faculty of Management, Departament of Organization and Management Theory

Ключові слова:

управлінський персонал, соціальні навички, сектор високих технологій, інновації, співпраця

Анотація

У статті представлені результати досліджень опитування, проведеного в рамках стратегії управління персоналом в компаніях, що працюють в галузях радіо, телебачення та зв'язку. Діяльність з навчання та розвитку персоналу має велике значення для всіх підприємств. На додаток до поліпшення навичок ваших співробітників, специфічних для вашого бізнесу, це важливо для вас і ваших співробітників з тією метою, щоб бути сучасними у сфері управління в різних областях, включаючи фінанси, продажі, маркетинг, адміністрування і управління персоналом. Всі аналізовані компанії працюють на території Великої Польщі і класифікуються як високотехнологічні установи згідно з переліком кодів класифікації підприємницької діяльності в Польщі (27.11.Z; 26.11.Z; 27.90.Z; 26.30.Z; 26.11.Z; 26.30.Z; 26.40.Z). Дослідження було засноване на формуванні оригінальних анкет і спрямоване на визначення соціальних навичок, виконуваних управлінським персоналом. Результати дослідження відобразили умови господарювання і відповідні соціальні навички, а також вказали на деякі можливі шляхи їх удосконалення.

Посилання

Zakrzewska-Bielawska A.: Relacje między strategią a strukturą organizacyjną w przedsiębiorstwach sektora wysokich technologii. Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź, 2011.

Hatzichronoglou T.:Revision of the High-Technology Sector and Product Classification. OECD, Paris 1997.

Dyka A., Dzierżanowski M., Koszarek M., Rybacka M., Szultka S.: Strategia wsparcia rozwoju klastrów wysokiej technologii w województwie pomorskim. Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Regionalne Studia Innowacyjności i Konkurencyjności Gospodarki, Gdańsk 2008.

Porter M.E.: Competitive Advantage. The Free Press, New York 1985.

Penc J.: Menedżer w uczącej się organizacji. Menadżer, Łódź 2000.

Sillamy N.: Słownik psychologii. Książnica, Katowice 1994.

Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D. R.: Kierowanie. PWE, Warszawa, 2001.

Psychologia i socjologia zarządzania, red. B. Wiernek, Oficyna Wydawnicza TEXT, Kraków 1998.

Reber A. S.: Słownik psychologii. SCHOLAR, Warszawa 2000.

Stoner J. A., Freeman R. E., Gilbert D. R.: Kierowanie. PWE, Warszawa, 2001

Czermiński A., Czerska M., Nogalski B., Rutka R., Apanowicz J.: Zarządzanie organizacjami, Dom Organizatora, Toruń 2001.

Pełka B., Zarządzanie przedsiębiorstwami i menedżeryzm, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, ORGMASZ, Warszawa 1996.

Chojnacki W., Banasiewicz A.: Człowiek w nowoczesnej organizacji. Wybrane problemy doradztwa zawodowego i personalnego, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2006.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті