Впровадження інноваційних технологій для підвищення конкурентоспроможності підприємств трубної промисловості.

Автор(и)

  • V. Dergachova Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
  • A. Sjagailo Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

Ключові слова:

інновації, інноваційні технології, конкурентоспроможність, ефект від інноваційної діяльності

Анотація

У статі описані проблеми сучасного підприємництва в Україні, основні умови підвищення конкурентоспроможності підприємств трубної промисловості, до яких, безумовно, відноситься впровадження інноваційних технологій. Визначено етапи, необхідні для оцінки конкурентоспроможності та основні чинники, що впливають на її підвищення. Наведено складові ефекту від інноваційної діяльності підприємства з точки зору його конкурентоспроможності. Виявлено та представлено на схемі безпосередній зв'язок між впровадження нової технології та підвищенням конкурентоспроможності підприємств трубної галузі. При дослідженні конкурентоспроможності використовувались методи дедукції та аналізу, що дозволили зробити ґрунтовні висновки за даною проблематикою.

Біографії авторів

V. Dergachova, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

д.е.н., профессор

A. Sjagailo, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

магістр

Посилання

Шевлюга О.Г., Олефіренко О.М. Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства

Трифилова А.А. Управление инновационным развитием предприятия / Трифилова А.А. – М. : Финансы и статистика , 2003. – 176 с.

Економіка і організація інноваційної діяльності: [підруч.] / О. І. Волков, М. П. Денісенко, А. П. Гречан. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 960 с.

Ковалев Г. Д. Основы инновационного менеджмента / Г.Д. Ковалев; [под ред. проф. В. А. Швандера]. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 285 с.

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит. – М. : Ось-89, 1997. 255 с.

Азоев Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г. Л. Азоев. – М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с.

Хейне П. Экономический образ мышления / П. Хейне; [пер. с англ.]. – [5-e изд.]. – М. : Новости, 1991. – 704 с.

Шумпетер Й. Капитализм, социализм и демократия / Й. Шумпетер; [пер. с англ. под. общ. ред. В. С. Автономова]. - М. : Экономика, 1995. – 540 с.

Юданов А. Конкуренция: теория и практика / А. Юданов. – М. : Гном и Д, 2001. – 142 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті