Концепція управління інноваційним потенціалом металургійного підприємства.

Автор(и)

  • A. Kulga Донецкий национальный университет

Ключові слова:

концепція управління інноваційним потенціалом, інноваційний потенціал, управління інноваціями

Анотація

У статті представлена концепція управління інноваційним потенціалом металургійного підприємства на основі досліджень основних характеристик і принципів управління інноваційним потенціалом. Проведено аналіз інноваційного потенціалу на основі системного підходу дозволяє розглядати як систему в цілому, так і окремі її складові. Поділ загального процесу управління інноваційним потенціалом на ряд компонентів.

Біографія автора

A. Kulga, Донецкий национальный университет

к.э.н., старший преподаватель кафедры «Маркетинг»

Посилання

Афонин И.М. Инновационный менеджмент/ Афонин И.М. – М.: Гардарики, 2005. – 456с.

Бовин А.А. Управление инновациями в организации / Бовин А.А., Чередникова Л.Е., Якимович В.А. — М.: Омега-Л, 2008. – 542с.

Брігхем Є. Ф. Основи фінансового менеджменту / Брігхем Є. Ф. — К.: Молодь, 1997. – 1000 с.

Гайдук А.А. Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом підприємства / А.А.Гайдук // Вісн. Акад. праці і соц. Відносин Фед. профсп. України. – 2007. – №2. – с. 41-45.

Ермасов С.В. Инновационный менеджмент / Ермасов С.В., Ермасова Н.Б. – М.: Высшее образование, 2008. – 148с.

Иванов И. А. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов / И.А. Иванов - М.: БАРО-ПРЕСС, 2001. – 346 с.

Капінос Г.І. Інноваційний потенціал підприємства: сутність, складові та принципи формування / Г.І. Капінос, О.М. Радюк // Наука й економіка: Наук.-теор. журнал Хмельниц. екон. ун-ту. – 2007. – №2. – с. 130-136.

Крылов Э.И. Анализ эффективности инвестиционной и инновационной деятельности предприятия: Учебное пособие / Э.И. Крылов – М.: Финансы и статистика, 2003. – 286 с.

Кульга О.О. Концептуальна схема аналізу інноваційного потенціалу підприємства / О.О. Кульга // Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право, 2010.– №2. – Т.2.– С.109-113.

Кульга О.О. Маркетинг в галузі освіти/ О.О. Кульга // Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання зб. наук. праць Десятої міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених. – Донецьк: ДонНУ, 2009. – Т. 3. – С. 187-189.

Кунц Г.О. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций / Кунц Г.О., Доннел С. – М.: Прогресс, 1982. – Т. 2. – 1982. 54 -63 с.

Мироненко Ю.Д. Подсистемы стратегического и оперативного управления / Ю.Д. Мироненко, А.К. Тереханов // Электронный ресурс. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/itm/bpr/subsys_auto.shtml

Циба Т.Є. Особливості і механізм стратегічного планування / Циба Т.Є. // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №2. – С.151-172.

Чухрай Н.І. Інноваційна діяльність в Україні в контексті сучасних тенденцій розвитку світової економіки/ Чухрай Н.І. // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 4 (спецвипуск). – С. 122-123

Эдвинсон Л. Интеллектуальный капитал. Определение истинной стоимости компании / Эдвинсон Л., Мзлоун А. – М: Асаdemіа, 1999. – С.434.

Эшби У.Р. Введение в кибернетику / Эшби У.Р. М.: Изд-во иностр. лит., 1959. – 432 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті