Особливості та умови впровадження технології «Business Intelligence» в діяльність компаній, що розвивають зовнішньоторговельні відносини

Автор(и)

  • I.V. Trusevich Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»
  • I.P. Trusevich Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»

Ключові слова:

бізнес-аналіз, Business Intelligence, BI, сховище даних, особливості впровадження BI, зовнішньоторговельні відносини

Анотація

В інформаційному суспільстві істотно зростає важливість комп'ютерних інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ), що підвищують як внутрішню ефективність компанії, так і сприяють розвитку зовнішньоторговельних відносин. До такої сучасної технології відноситься технологія бізнес- аналізу (Business Intelligence) .Автори статті висвітлюють поняття бізнес - аналітики (Business Intelligence) і застосування цього підходу в управлінні знаннями, зокрема, для вилучення і збереження знань. У статті описується історія технології BI і аналізуються її можливості та переваги, а також наведені результати досліджень щодо аспектів, що надає найбільш сильний вплив на успіх впровадження BI -рішень у діяльність компаній, що розвивають зовнішньоторговельні відносини.

Біографії авторів

I.V. Trusevich, Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»

к.э.н., доцент кафедры информационно-вычислительных систем

I.P. Trusevich, Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»

магистр экономических наук, аспирант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті