Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом формування його інноваційного потенціалу.

Автор(и)

  • Е. Zhnakina Державний вищий навчальний заклад Донбаський державний педагогічний університет

Ключові слова:

конкуренція, конкурентоспроможність, інновації, інноваційний потенціал

Анотація

Стратегічним орієнтиром структурної перебудови економіки країни є становлення конкурентоспроможних промислових підприємств, здатних забезпечити рівноправне партнерство у світовому економічному співтоваристві. В статті визначено поняття «конкурентоспроможність підприємства», «інноваційний потенціал підприємства». Досліджено систему факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства. Здійснено оцінку маркетингового середовища підприємства. Запропоновано економіко-математична модель оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Біографія автора

Е. Zhnakina, Державний вищий навчальний заклад Донбаський державний педагогічний університет

к.е.н., доцент кафедри фундаментальних економічних дисциплін факультету психології, економіки та управління

Посилання

Воронкова А.Е. Конкурентоспроможність підприємства: механізм управління та діагностика // Економіка промисловості. – 2009. - №3. – С. 133-137.

Воронкова А.Е. Оцінювання конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку із використанням економіко-математичної моделі // Донецький нац. тех. ун-т. Наукові праці. Вип. 39-1. – 2011. – С. 251-257.

Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №2.

Економічна енциклопедія: у 3т. – Т.2 / Редкол. С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.. – К.: Видавничий центр «Академія», 2000. – 848с.

Кухарук А.Д. Класифікація та аналіз методів оцінки конкурентоспроможності промислових підприємств // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. - №7-8 (122-123). – С. 136-140.

Семенова Т.В. Напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства // Актуальні проблеми управління зовнішньоекономічною діяльністю. – 2011. – С. 82-90.

Соколова Л.В., Верясова Г.М., Соколов О.Є. Досвід оцінювання конкурентоспроможності підприємства: теорія і графічна підтримка // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №12. – С. 289-302.

Татар М.С. Особливості концептуального визначення категорії конкуренції та конкурентоспроможності // Економіка та держава. – 2012. - №1. – С. 61-64.

Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление / Р.А. Фатхутдинов. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 312с.

Шумпетер Й. Теория экономического развития (Исследование предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры). / Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті