Формування інноваційно -маркетингової стратегії сучасних ТНК.

Автор(и)

  • O. Boyenko Донецкий национальный университет

Ключові слова:

маркетинг, інновації, стратегія, ТНК, економічних зростання

Анотація

Вихід фірм на траєкторію економічного зростання визначається багатьма факторами, серед яких ключове місце відводиться маркетинговій стратегії. Дана проблема має особливе значення для транснаціональних корпорацій. Оскільки глобалізація є основною тенденцією сучасного світового господарства, особливо актуальним є вивчення питання діяльності ТНК. У контексті переходу сучасного суспільства в стадію постіндустріального і формування в розвинених країнах інноваційної економіки, маркетингові стратегії виявляються тісно пов'язаними з інноваційною стратегією фірми. У статті розглядається теоретичний аспект даної проблеми формування маркетингово- інноваційно стратегії ТНК, орієнтованої на забезпечення балансу інтересів компаній, споживачів та суспільства. У роботі проаналізовано місце, що займають транснаціональні компанії у світовій економіці , розглянуті інструменти ефективної маркетингової стратегії і вивчені особливості формування та застосування інноваційного маркетингу компанії.

Біографія автора

O. Boyenko, Донецкий национальный университет

к.э.н., доцент кафедры «Маркетинг»

Посилання

Global 500 – 2013: Full list, Fortune [Электронный ресурс] // Официальный сайт CNN Money – Режим доступа: http://money.cnn.com/magazines/fortune/global500/2013/full_list/?iid=G500_sp_full

Globalization of R&D and developing countries. [Электронный ресурс] // Официальный сайт UNCTAD - Режим доступу: http://www.unctad.org/en/docs/iteiia20116_en.pdf

Аньшин В. М., Колоколов В. А., Дагаев А. А., Кудинов Л. Г. Инновационный менеджмент. Концепции, многоуровневые стратегии и механизмы инновационного развития. Издательство: Дело, 2008. – 584 с.

Войнова Є.І. Інноваційна стратегія ТНК у постсоціалістичних країнах в умовах світової фінансової кризи // Вісник Одеського національного ун-ту. Серія Економіка – 2009. –Випуск 15. – Т. 14. – С. 37-49

Роль инновационного маркетинга в обеспечении гармонизации промышленной и торговой политики предприятия [Электронный ресурс] // Официальный сайт издательства Креативная экономика. – Режим доступа: http://www.creativeconomy.ru/articles/2227/

Фаминский И.П. Глобализация – новое качество мировой экономики / И.П.Фаминский. – М.: Магістр, 2009. – 397с.

Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент: учебник для вузов. – 5-е изд. – СПб. : Питер, 2006. – 448 с. – 4000 экз. – ISBN 5-469- 00810-Х.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті