Механізми впливу інформаційно-комунікаційного середовища на глобальні бізнес-процеси.

Автор(и)

  • V. Omelchenko Донецкий национальный университет
  • A. Omelchenko Донецкий национальный университет
  • A. Omelchenko Донецкий национальный университет

Ключові слова:

нова економіка, Інтернет, інформаційні технології, бізнес-процеси, інформаційно-комунікаційне середовище

Анотація

У статті визначено, що в сучасних світових бізнес-процесах на перше місце виходять використання глобальної мережі Інтернет в якості інтегруючого інструментарію людської діяльності. При цьому доведено, що ключовими концепціями сучасного бізнесу є реінжиніринг, якість і швидкість бізнес-процесів, що відбуваються. При цьому швидкість як пріоритетний чинник розвитку виробничих, торгових, посередницьких та інших компаній повинна розглядатися в системному контексті як швидкість зміни характеру бізнесу, оперативність управління бізнес-процесами, динаміка зміни способу життя споживачів продукції та їх запитів під впливом все більшої доступності інформації та інформаційних технологій. Це дозволило обґрунтувати необхідність формування в рамках сучасних бізнес- процесів наступних інформаційно-комунікаційних комплексів: інформаційно-виробничих, інформаційно-інфраструктурних, інформаційно- територіальних, інформаційно-тематичних.

Біографії авторів

V. Omelchenko, Донецкий национальный университет

д.э.н., профессор

A. Omelchenko, Донецкий национальный университет

к.э.н., доцент

A. Omelchenko, Донецкий национальный университет

аспирант

Посилання

Б. Гейтс. Бизнес со скоростью мысли. Изд. 2-е, исправленное / Б. Гейтс. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2001. — 480 с.

Brynjolfsson E., Saunders A. Wired for Innovation: How Information Technology is Reshaping Economy, Cambridge, MA, MIT Press. – 2010

Petter, S., DeLone, W., McLean, E. Measuring information systems success: models, dimensions, measures, and interrelationships // European Journal of Information Systems. - 2008, p. 17

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті