Розробка нових освітніх програм в ДонНУ на основі використання маркетингу освітніх послуг.

Автор(и)

  • O. Bychkova Донецкий национальный университет

Ключові слова:

бізнес-освіта, бізнес-школа, маркетинг освітніх послуг, освітня програма, відділ маркетингу, соціальний маркетинг

Анотація

В статті розглядається теорія і методологія маркетингу освітніх послуг. Визначені методологічні підходи у визначенні специфіки освітніх послуг. Дано уточнене поняття «освітня програма», визначена їх класифікація. Розглянуті об'єктивні умови і необхідність здійснення маркетингової діяльності економічного факультету ДонНУ. Обґрунтована необхідність розробки нових освітніх програм на економічному факультеті при створенні бізнесу-школи, що здійснює перепідготовку керівників з базовою технічною освітою.

Біографія автора

O. Bychkova, Донецкий национальный университет

к.э.н, доцент кафедры экономики предприятия

Посилання

Kotler P. Marketing Management / by P. Kotler, 5th ed. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice-Hall, 1984. – P.20.

M. Kinnell, J. MacDougal Marketing in the Not-for-Profit Sector / by Kinnell M., MacDougal J., Butterworth Heinemann, 1997 – P. 53.

J.D. McCort A Framework for evaluating the relational extent of a relationship marketing strategy: the case of nonprofit organizations / by McCort J.D. // Journal of Direct Marketing – 1994. - 8 (2). – P. 53–65.

V. Sargent. Back to school. / Sargent V. // Marketing Business. – 1993. – March. - P. 18–21.

Davies B. Ellison L. Strategic Marketing for Schools / B. Ellison L Davies. Pitman Publishing, London 1997. – P. 45.

Маркетинг образовательных услуг // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. - №1. [Электронный ресурс]: / О.В. Сагинова. - Режим доступа: http://www.mavriz.ru/articles/1999/1/32.html.

Маркетинг образовательных услуг [Электронный ресурс]: / Панкрухин А.П. - Режим доступа http://mou.marketologi.ru/book/113.html.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті