Особливості та умови впровадження технології «Business Intelligence» в діяльність компаній, що розвивають зовнішньоторговельні відносини
Автор(и)
I.V. Trusevich
Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»
I.P. Trusevich
Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет
потребительской кооперации»
Ключові слова:
бізнес-аналіз, Business Intelligence, BI, сховище даних, особливості впровадження BI, зовнішньоторговельні відносини
Анотація
В інформаційному суспільстві істотно зростає важливість комп'ютерних інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ), що підвищують як внутрішню ефективність компанії, так і сприяють розвитку зовнішньоторговельних відносин. До такої сучасної технології відноситься технологія бізнес- аналізу (Business Intelligence) .Автори статті висвітлюють поняття бізнес - аналітики (Business Intelligence) і застосування цього підходу в управлінні знаннями, зокрема, для вилучення і збереження знань. У статті описується історія технології BI і аналізуються її можливості та переваги, а також наведені результати досліджень щодо аспектів, що надає найбільш сильний вплив на успіх впровадження BI -рішень у діяльність компаній, що розвивають зовнішньоторговельні відносини.
Біографії авторів
I.V. Trusevich, Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации»
к.э.н., доцент кафедры информационно-вычислительных систем
I.P. Trusevich, Учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет
потребительской кооперации»