Основи маркетингової логістики в діяльності підприємства

Автор(и)

  • D. Сhepizenko Луганський національний аграрний університет

Ключові слова:

маркетинг, логістика, маркетингова логістика, логістична система, брендінг, інновації, ефективність

Анотація

У статті розглянуто необхідність інтеграції функцій маркетингу та логістики, оскільки тільки тоді забезпечується найбільш повне задоволення запитів споживачів на якісну і доступну продукцію, хоча існує точка зору про незалежність маркетингу і логістики, про допоміжну їх роль один для одного. Проведено зіставлення маркетингу, логістики та маркетингової логістики у розрізі чотирьох характеристик (наука, управління, вид підприємницької діяльності, пріоритет). Відображено сутність маркетингової логістичної системи та зміст основних цілей маркетингової логістики. Встановлено, що сутність маркетингової логістичної системи відображає відносини суб'єктів ринкових відносин (виробників, учасників каналів товароруху, споживачів), які в процесі організаційної діяльності, здійснюючи інтеграційні функції, породжують інтеграцію - забезпечення, поглиблення взаємодії економічних суб'єктів і формування зв'язків між ними шляхом створення структур для досягнення ринкових цілей: найбільш повного задоволення потреб споживачів і ресурсозбереження. До основних цілей маркетингової логістики віднесено: забезпечення своєчасної доставки товару споживачеві, зниження витрат на доставку одиниці товару, оптимізація управління товарним запасом компанії, отримання зворотного зв'язку від споживача.

Біографія автора

D. Сhepizenko, Луганський національний аграрний університет

аспірант

Посилання

Уотерс Д. Логистика. Управление цепью поставок / Доналд Уотерс. Пер с англ. – М.: Юнити-дана, 2003. – С.503.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті