Гносеологія теорії та практики сучасного маркетингу

Автор(и)

  • O. Kendjuhov Донецький національний технічний університет
  • O. Bojenko Донецький національний університет

Ключові слова:

маркетинг, філософія маркетингу, принципи маркетингу, бажання, потреба, споживання, споживча задоволеність

Анотація

У статті проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовано її головні принципи та виділено головні ознаки суспільства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість та показано її вплив на сучасне та майбутнє людської цивілізації.

Біографії авторів

O. Kendjuhov, Донецький національний технічний університет

доктор економічних наук, професор завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком

O. Bojenko, Донецький національний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.] – М.: Издательский дом «Вільямс», 2006. – 656 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.] / Под общ. ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 1999. – 896 с.

Райс Э., Траут Дж. Маркетинговые войны [Текст] / Э. Райс, Дж. Траут; [пер. с англ.] – СПб.: Питер, 2003. – 256 с.

Гюстав Ле Бон. Психология народов и масс // [Электронный ресурс]: режим доступа - www.dere.com.ua.

Иноземцев В. За пределами экономического общества: Научное издание [Текст] / В. Иноземцев. – М.: «Akademia»-«Наука», 1998. – 640 с.

Маркетинг: підруч. / [Павленко А.Ф., Решетнікова І.Л., Войчак А.В. та ін.] ; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2008. – 600 с.

Новітній маркетинг : навч. посіб. / [Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич та ін.]; за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті