Гносеологія теорії та практики сучасного маркетингу

Authors

  • O. Kendjuhov Донецький національний технічний університет
  • O. Bojenko Донецький національний університет

Keywords:

маркетинг, філософія маркетингу, принципи маркетингу, бажання, потреба, споживання, споживча задоволеність

Abstract

У статті проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовано її головні принципи та виділено головні ознаки суспільства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість та показано її вплив на сучасне та майбутнє людської цивілізації.

Author Biographies

O. Kendjuhov, Донецький національний технічний університет

доктор економічних наук, професор завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком

O. Bojenko, Донецький національний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу

References

Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.] – М.: Издательский дом «Вільямс», 2006. – 656 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.] / Под общ. ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 1999. – 896 с.

Райс Э., Траут Дж. Маркетинговые войны [Текст] / Э. Райс, Дж. Траут; [пер. с англ.] – СПб.: Питер, 2003. – 256 с.

Гюстав Ле Бон. Психология народов и масс // [Электронный ресурс]: режим доступа - www.dere.com.ua.

Иноземцев В. За пределами экономического общества: Научное издание [Текст] / В. Иноземцев. – М.: «Akademia»-«Наука», 1998. – 640 с.

Маркетинг: підруч. / [Павленко А.Ф., Решетнікова І.Л., Войчак А.В. та ін.] ; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2008. – 600 с.

Новітній маркетинг : навч. посіб. / [Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич та ін.]; за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с.

Issue

Section

Articles