Управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії

Автор(и)

  • O. Votchenikova Донецький національний технічний університет

Ключові слова:

туристична індустрія, конкурентоспроможність, партнерський підхід, взаємна вигідність, синергетичний ефект

Анотація

У статті розглянуто особливості застосування партнерського підходу в концепції функціонування сучасної туристичної індустрії. Запропоновано показники взаємної вигідності між партнерами в умовах формування системи підвищення спільної конкурентоспроможності. Обґрунтовано застосування матричного методу в системі управління конкурентоспроможністю туристичної індустрії.

Біографія автора

O. Votchenikova, Донецький національний технічний університет

к.е.н., доцент

Посилання

Теоретичні та прикладні аспекти рекреаційного природокористування в Україні: монографія / К. Кілінська, В. Руденко, Н. Аніпко, Н. Андрусяк, Н. Коновалова та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2010. – 250 с.

http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/_books-725.xtm

Уткин, Э.А. Практический маркетинг [Текст] / Э.А. Уткин, Е.Т. Арбиев. – М.: ТЕИС, 2002. – 381 с.

Гордон, Я. Маркетинг партнерских отношений [Текст] / Я. Гордон; перевод с англ. под ред. О.А. Третьяк. – СПб.: Питер, 2001. – 384 с.

Демьяненко, Ю.С. Надежность – новая философская категория [Текст] / Ю.С.Демьяненко // Реф. сб. ОмИИЖТ. – Омск, 1982. - 28 с.

Крэм, Т. Клиенты, имеющие для Вас значение. Как построить взаимоотношения с наиболее ценными из ваших клиентов [Текст]: [пер. с англ.] / Т. Крэм. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2003. – 296 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті