Теоретичні основи оцінки конкурентоздатності продукції підприємства

Автор(и)

  • O. Gomenjuk Інститут олійних культур НААН України

Ключові слова:

властивості продукції, конкурентоздатність, оцінка, якість, принципи, частка підприємства на ринку, покупець товару, потенціал

Анотація

Досліджено теоретичні засади конкурентоздатності продукції. Визначено сукупність властивостей продукції, що входять до складу її якостей, важливих для споживача і підприємства. Встановлено мету дослідження оцінювання конкурентоздатності продукції підприємства. Обгрунтовано значення принципів і методів оцінювання конкурентоздатності продукції, які можуть бути використані для прийняття управлінських рішень підприємством.

Біографія автора

O. Gomenjuk, Інститут олійних культур НААН України

в.о. директора

Посилання

Портер М. Конкуренция./ М.Портер- Київ: Центр навчальної літератури, 2006 р.-682с.

Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства.: Навчальний посібник/ І.З. Должанський, Т.О. Загорна - Київ: Центр навчальної літератури, 2006 р.-384с.

Загородня З.І. Коли українське стане якісним.:[Розвиток «Програми якості»] / З.І. Загородня // Українське слово.- 2003 р.- С.8.

Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства.: монографія/ За заг. ред. Іванова Ю.Б., Тищенка О.М.- Харків: ІНЖЕК.- 2006 р.- 384с.

Шаповал М.І. Менеджмент якості: підручник./ М.І. Шаповал.- Київ: Знання.- 2003 р.- 475с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті