Аналіз корпоративної соціальної відповідальності в межах реалізації стратегічних змін на промислових підприємствах.

Автор(и)

  • V. Gonchar Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет»

Ключові слова:

промислові підприємства, корпоративна соціальна відповідальність, стратегічні зміни, чорна металургія

Анотація

В статті розроблено методичний підхід до визначення механізму формування корпоративної соціальної відповідальності господарюючих суб’єктів в умовах глобалізаційних, інтеграційних та конвергеційних процесів та моделі його реалізації на основі урахування результатів проявлення індексів соціальних інвестицій (інформаційної відкритості соціальної політики, кількісного індексу соціальної політики та якісного індексу соціальних інвестицій), запровадження яких створює умови для постійного удосконалення і оптимізації заходів, які розроблено в соціально- економічній сфері для здійснення комплексу заходів з боку металургійних підприємств при впровадженні структурних змін виробництва. Створено концепцію соціальної відповідальності (КСВ), яку засновано на інтеграції соціальних, економічних та екологічних принципах сталого розвитку в стратегію і операційну діяльність господарюючих суб’єктів металургії, результатами реалізації якої є обґрунтування напрямків підвищення соціальної відповідальності та ефективної діяльності великих металургійних підприємств на етапі побудови стійкого розвитку бізнесу та суспільства. Було висвітлено особливості обґрунтування напрямків підвищення соціальної відповідальності та ефективної діяльності великих металургійних підприємств на етапі побудови стійкого розвитку бізнесу та суспільства. Визначено механізм формування корпоративної соціальної відповідальності підприємств металургії в умовах стратегічних структурних змін виробництва.

Біографія автора

V. Gonchar, Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет»

к.е.н., доцент

Посилання

Бадокина Е.А. Формирование корпоративной социальной ответственности и рост рыночной капитализации компаний / Е.А.Бадокина, Н.В.Кучерина // Вестник Научно-исследовательского центра корпоративного права, управления и венчурного инвестирования Сыктывкарского государственного университета. - 2007. - № 13. - С. 22.

Бонини Ш., Л. Мендонца, Дж. Оппенхайм. Когда социальные проблемы становятся стратегическими, Вестник Mckinsey, номер 15 (2006) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.mckinsey.com/russianquarterly/topics/index.aspx?tid=24&nord=7&ns=0

Ведущее объединение корпораций США Business for Social Responsibility [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nccg.ru/en/site.xp/051051050052124049053053053.html

Курбатова М.В. Социальная ответственность российского бизнеса / М.В.Курбатова, С.Н. Левин // ЭКО. – 2005 . – №10. – С.13.

Савицкая Г.В. Экономический анализ: учеб. / Г.В. Савицкая. – 12-е изд., испр. и доп. – М.: Новое знание, 2010. – С. 651.

Савицкая Л. Корпоративная социальная ответственность. Жертвы или выгоды? / Л. Савицкая // Новый менеджмент. - 2008. - №8. - С. 20.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті