Інноваційні особливості управління інтеграцією підприємств в операційні системи електронного бізнесу.

Автор(и)

  • M. Byelyavtsev Донецький національний університет
  • A. Zaitseva Донецький національний технічний університет
  • K. Kochubey

Ключові слова:

стратегія, операційна система, інтернет, електронний бізнес, ринок, інтеграція, виробництво, електронна комерція

Анотація

Проведено узагальнення теорії існуючих операційних систем і практики їх застосування у підприємницькій діяльності на основі можливостей технологій електронного бізнесу. Визначені переваги та недоліки трьох основних операційних систем: об’ємно-календарне планування MPS, система планування потреби в матеріалах MRP, системи планування ресурсів підприємства ERP. В роботі обґрунтовано, що електронний бізнес повинен бути орієнтований на управління процесами, а не функціями підприємства. Перехід підприємств до застосування технологій та методів електронного бізнесу повинен супроводжуватись переходом до процесно- орієнтованого управління. По суті, і електронний бізнес, і управління процесами для сучасних підприємств є напрямами для вдосконалення управління підприємством. Вказані стримуючі фактори розвитку електронного бізнесу в Україні. Електронний бізнес починає виходити за рамки автоматизації бізнес-процесів і направлений, в більшій мірі, на управління та оптимізацію способів ведення бізнесу. По суті, електронний бізнес допомагає більш ефективно використовувати ресурси в конкурентній боротьбі. Тому його необхідно розглядати не просто як інновацію, а як нову організаційну форму ведення бізнесу, що сприяє трансформації економічних систем. Виходячи з того, що сьогоднішні економічні зміни мають глобальний характер і ринкові умови насичені багатьма перехідними процесами, технології електронного бізнесу є важливим інструментом для розвитку економіки в цілому. Розроблені теоретичні та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління інтеграції вітчизняних підприємств в операційні системи електронного бізнесу. Запропоновані шляхи управління інтеграцією підприємств в системи е-бізнесу через їх поєднання з внутрішньою інформаційною системою підприємства класу ERP.

Біографії авторів

M. Byelyavtsev, Донецький національний університет

к.е.н., професор

A. Zaitseva, Донецький національний технічний університет

к.е.н., доцент

K. Kochubey

менеджер з бізнес-адміністрування

Посилання

Баринов А. Корпоративные порталы: современная концепция и ее воплощение в продуктах: [Електронний ресурс]. – режим доступу http://www.e-commerce.ru/analytics/analytics-part/analytics16.html

Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура / Кастельс М. // пер. С англ., под науч. ред. О.И. Шкаратана. – М., 2011. – С. 27.

Ковалевський В. Місце та роль Інтернету в концепціях інформаційного суспільства: [Електронний ресурс]. – режим доступу http://kovalevsky.webs.com.ua/uis/uis4.htm.

Кузьменко А. Информация – ресурс, товар и продукт нового общества: [Електронний ресурс]. – режим доступу http://diaghilev.perm.ru/art/ dokl/0005.htm

Паринов С.И. Экономика 21 века на базе Интернет-технологий / Паринов С.И., Яковлева Т.И. // Институт Экономики и Организации Промышленного Производства СО РАН. – 2012.

Пейтел К. Секреты успеха в электронном бизнесе. / Пейтел К., Мак-Картні М. П. – СПб: Питер, 2011. – 128 с.

Рублевская Ю.В. Моделирование бизнеса в Интернет-среде / Рублевская Ю.В., Попов Е. В. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2011. – № 2.

Рудакова О.С. Банковские электронные услуги / Рудакова О.С. – М.: Банки и биржи, ИО ЮНИТИ, 2007. – 261 с.

Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса / Успенский И. — СПб.: Питер, 2010. – 432 с.

Царев В.В. Электронная коммерция / Царев В. В., Кантарович А.А. – СПб: Питер, 2012. – 320 с.

Эймор Д. Электронный бизнес: Эволюция и/или революція / Эймор Д. // Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2011. – 752 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті