Специфіка і труднощі маркетингових досліджень зарубіжних ринків.

Автор(и)

  • A. Petimko Белгородский государственный технологический университет имени В.Г. Шухова
  • N. Kozlova Белгородский государственный технологический университет имени В.Г. Шухова

Ключові слова:

ринок, маркетингові дослідження, міжнародне маркетингове середовище, експортер, імпортер, збут, дистрибуція, прогнозування

Анотація

У статті розглядається методологія проведення маркетингових досліджень. Визначено мету і завдання маркетингових досліджень. Сформовано процес виділення сегментів і вибору цільового ринку. Позначено етапи процесу вибору цільового ринку. Прогнозування є найважливішою частиною маркетингового дослідження. Воно дозволяє з більшою або меншою мірою вірогідності отримати розрахунки про місткість ринку, можливі зміни в ньому в перспективі, виробити експортну стратегію фірми. У маркетинговій практиці застосовується велика різноманітність методів прогнозування. У всіх у них є загальна методологічна база: дослідження думок і намірів покупців маркетологами, що знаходяться з ними в контакті. Розглянуто елементи оцінки міжнародного маркетингового середовища. Позначені головні проблеми, з якими стикаються спеціалізовані агентства, які проводять маркетингові дослідження.

Біографії авторів

A. Petimko, Белгородский государственный технологический университет имени В.Г. Шухова

к.э.н., доцент кафедры маркетинга

N. Kozlova, Белгородский государственный технологический университет имени В.Г. Шухова

к.э.н., доцент кафедры маркетинга

Посилання

Белявский И.К. Маркетинговые исследования: информация, анализ, прогноз/ И.К. Белявский. - К.: Финансы и статистика, 2003. - 853с.

Коноплев В.Т. Международный маркетинг/ В.Т. Коноплев. - Донецк: Юго-Восток, 2007.- 320 с.

Литвинов. Ф.И. Международный маркетинг: специфика исследования зарубежного рынка [Электронный ресурс]/ Ф.И. Литвинов. - Электрон.дан. – Москва: Журнал «Маркетинг в России и за рубежом», №5, 1998г. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998- 5/08.shtml

Международные маркетинговые исследования [Электронный ресурс]/ Электрон.дан. – Режим доступа: http://www.elearn.oknemuan.ru/?p=5&id=41

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті