Специфіка і труднощі маркетингових досліджень зарубіжних ринків.
Ключові слова:
ринок, маркетингові дослідження, міжнародне маркетингове середовище, експортер, імпортер, збут, дистрибуція, прогнозуванняАнотація
У статті розглядається методологія проведення маркетингових досліджень. Визначено мету і завдання маркетингових досліджень. Сформовано процес виділення сегментів і вибору цільового ринку. Позначено етапи процесу вибору цільового ринку. Прогнозування є найважливішою частиною маркетингового дослідження. Воно дозволяє з більшою або меншою мірою вірогідності отримати розрахунки про місткість ринку, можливі зміни в ньому в перспективі, виробити експортну стратегію фірми. У маркетинговій практиці застосовується велика різноманітність методів прогнозування. У всіх у них є загальна методологічна база: дослідження думок і намірів покупців маркетологами, що знаходяться з ними в контакті. Розглянуто елементи оцінки міжнародного маркетингового середовища. Позначені головні проблеми, з якими стикаються спеціалізовані агентства, які проводять маркетингові дослідження.Посилання
Белявский И.К. Маркетинговые исследования: информация, анализ, прогноз/ И.К. Белявский. - К.: Финансы и статистика, 2003. - 853с.
Коноплев В.Т. Международный маркетинг/ В.Т. Коноплев. - Донецк: Юго-Восток, 2007.- 320 с.
Литвинов. Ф.И. Международный маркетинг: специфика исследования зарубежного рынка [Электронный ресурс]/ Ф.И. Литвинов. - Электрон.дан. – Москва: Журнал «Маркетинг в России и за рубежом», №5, 1998г. – Режим доступа: http://www.cfin.ru/press/marketing/1998- 5/08.shtml
Международные маркетинговые исследования [Электронный ресурс]/ Электрон.дан. – Режим доступа: http://www.elearn.oknemuan.ru/?p=5&id=41