Управління інтегрованими комунікаціями як фактор підвищення ефективності маркетингу.
Ключові слова:
комунікації, маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації, управління, цифровий маркетинг, інтерактивний маркетинг, спортивний маркетингАнотація
Статтю присвячено розгляду проблем забезпечення ефективного управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями. Надано аналітичну оцінку існуючим методологічним підходам щодо маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність формування та механізм управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями. Розглянуто оптимальний комплекс елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, який дозволить максимально ефективно довести необхідну інформації цільовій аудиторії. Проаналізовано сучасні зміни умов і форм маркетингових комунікацій, які відбуваються в результаті процесу цифрової революції і появи інтерактивного медіа-середовища, що дало можливість запропонувати дієві засоби підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розроблено алгоритм формування інформаційного забезпечення для підвищення ефективності управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.Посилання
Котлер Ф., Боуэн Д., Мейкенз Д. Маркетинг: Гостеприимство и туризм. М.: Юнити, 1998.
Gronroos, C. Service Management and Marketing: Managing the moment of truth in the service sector. Cambridge, Mass: Marketing Science Institute, 1990.
Kerin, Hartley and Rudelius Marketing, The Core 4th Edition. McGraw Hill Publishing, 2001. Mattew D. Shank. Sports marketing: a strategic perspective. – Prentice Hall, 2002.
ТDon E. Schullz, Stanley I. Tannenbaum, Robert F. Lauterborn. Integrated Marketing Communications. NTC Business Books, a division of NTC Publishing Group, 1993.
Cfr. SCHULTZ, Don E., SCHULTZ, Heidi F.Transitioning marketing communication into the twenty-first century // Journal of Marketing Communications, vol. 4, nº 1998, pp. 9-26.